ואליוכארד » סיפורי לקוח » דור חדש בשוברים
דור חדש בשוברים מייצרים מגוון רחב של כרטיסי מתנה ושוברים ללקוחות יחידים ולעסקים המעוניינים להעניק לעובדיהם מתנות או תמריצים. מנהלי משאבי אנוש יכולים למצוא בדור חדש בשוברים שוברים לכל צורך ולכל אירוע כגון: מתנות לימי הולדת, מתנות לחג, מתנות לפנסיה, ימי גיבוש, פרסים ותמריצים, ועוד. ניתן להטעין את השוברים עם הטבות או ערך כספי.
בעבר, דור חדש בשוברים השתמשו בשוברי נייר בלבד. כיום, בזכות הפתרון הטכנולוגי של וליוקארד, שוברים דיגיטליים (גיפט קארד) נשלחים כקוד בהודעת טקסט או במייל.
כבר אין צורך שהלקוח יבחר את סוג ההטבה או את הספק מראש (החנות או בית העסק ממנו הוא רוכש את המוצר), כמו בימים ההם. כעת הלקוח יכול לבחור את הספק או הפריט שהוא רוצה בזמן שהוא נמצא בבית העסק, ולממש את הטבת השובר בזמן אמת.
למעשה, וליוקארד ממוקמת בשתי נקודות מפתח:
1. יצירה של שוברים דיגיטליים והטענתם בהטבות / ערך כספי.
2. ממשק עם קופות הספקים, בהן ניתן לממש את השוברים.
בעידן השוברים מנייר, נפח החומרים היה גדול והעלויות היו גבוהות. הפתרון הדיגיטלי הוזיל את עלויות ההדפסה והאחסון, ואיכות הסביבה רק מרוויחה.
בעבר, תהליכי הלוגיסטיקה, ההובלה, ההדפסה וההפצה של השוברים לקחו זמן רב. מאז שהזמנים האלה התקצרו הודות לזרימה הדיגיטליה, דור חדש בשוברים יכולים לנצל את הזמן הזה על מנת להתמקד בדברים חשובים המייעלים ומשפרים את צמיחת העסק.
דור חדש בשוברים כבר לא צריכים לחכות שהספקים ישלחו בדואר את השוברים שמומשו על ידי לקוחות. כעת, כל זרימת התשלום קצרה ומהירה הרבה יותר.
כיום, בזכות השימוש בשוברים הדיגיטליים, ניתן לקבל החזרים כספיים ולבצע ביטולים בעת הצורך בלחיצת כפתור.
הדיווח על שוברים שנממשו ותשלומים מספקים זורם כעת באופן אוטומטי ובזמן אמת למערכת ה-ERP של דור חדש בשוברים המתממשקת עם מערכות וליוקארד. בדרך זו תהליך התשלומים, הפדיונות, הביטולים (וכו') מהיר, מדויק ומאורגן יותר.
היתרה הלא ממומשת שנשארת בכרטיס נקראת Breakage. לדוגמא, אם יש גיפט קארד שנוצלו בו 97 ₪ מתוך 100, דור חדש בשוברים משלם לספק רק את ה97 ₪ ולא את הסכום המלא של הגיפט קארד. היתרון בטרנזקציה הדיגיטלית הוא שהשארית לא הולכת לאיבוד – לקוח הקצה יכול לשמור את ה3 ₪ הנותרים למימוש ברכישה עתידית או לצרף אותם לרכישה עם גיפט קארד אחר.
מוכנים לצאת לדרך?