Fraud Blocker

ביסקוטי

ביסקוטי לוגו

ביסקוטי הוקמה בשנת 2003 על ידי אמיר פורת והשפית והקונדיטורית רוסלה יונה. המאפייה האיכותית צמחה והתרחבה עם השנים, וכיום יש לה סניפים רבים ברחבי הארץ. ביסקוטי מציעה מאפים מענגים, עוגות, טארטים מיוחדים ועוד. במהלך שני העשורים האחרונים ביסקוטי חיזקה את מעמדה כמאפייה באיכות ובאמינות מהגבוהות ביותר בישראל

מערכת הזמנות אונליין

הפתרון של וליוקארד

וליוקארד מספקת לביסקוטי את החבילה המלאה של שירותיה בה כל האלמנטים הטכנולוגיים מסונכרנים זה עם זה, ומסייעת לביסקוטי להגדיל את נאמנות ופעילות לקוחותיה בסניפים, באפליקציית הנייד ובאתר של המאפייה

ניהול מועדון הלקוחות

פתרון זה כולל בתוכו את כל ההיבטים של תוכניות הנאמנות, החל מאפשרויות ההרשמה השונות המתממשקות עם הקופה – האתר, אפליקציית הנייד, הקופות בבתי העסק וטופס הרשמה שפותח על ידי וליוקארד וניתן להטמעה בכל לוקיישן ברשת, כחלק מקמפיינים דיגיטלים בפייסבוק, אינסטגרם ופלטפורמות מדיה חברתית שונות, ועוד. בנוסף, וליוקארד מספקת לביסקוטי פלטפורמה להענקת הטבות ותגמולים אטרקטיביים כמו צבירת קאשבק, תגמולי יום הולדת, יום נישואין ומבצעים משתנים לבחירת מנהלי הרשת

קיפט קארדס דיגיטלים

באמצעות הפלטפורמה של וליוקארד, ביסקוטי מספקת ללקוחותיה את האפשרות לקנות כרטיסי גיפט קארד באופן מקוון לחבריהם ובני משפחותיהם. יתרה על כך – בכל רכישה של גיפט קארד דיגיטלי הלקוחות יכולים לצבור נקודות על כרטיס חבר המועדון שלהם וכך הם למעשה זוכים מכל הכיוונים, גם קונים מתנה לאדם אהוב, וגם "מתדלקים" את כרטיס המועדון שלהם

חנות אונליין

במהלך תקופת הקורונה, ביסקוטי השיקה את חנות האונליין שלה באמצעות הפלטפורמה של וליוקארד. הסיבה שהם בחרו בוליוקארד היא האינטגרציה המלאה שוליוקארד מספקת בין מועדון הלקוחות לאתר המקוון, כך שלקוחות יכולים להרוויח נקודות, לממש הטבות ולמעשה לעשות שימוש מלא בכל אפשרויות מועדון הלקוחות שהם שייכים אליו בביסקוטי. מהרגע שהושקה, החנות המקוונת מקבלת ביקורות מדהימות מלקוחות מרוצים

לינק לחנות האונליין של ביסקוטי
https://www.valuecard.co.il/orders/biscotti#/Start/selectType

API למערכת הERP של ביסקוטי

וליוקארד פיתחה API למערכת הERP של ביסקוטי, כך שכל הנתונים זורמים אוטומטית לכל נקודות הנכונות. זה מאפשר ניתוח נתונים ואיסוף דאטה ברמה הגבוהה והמדויקת ביותר אשר מסייעים בסופו של דבר למועדון הלקוחות להתייעל אף עוד יותר, תוך כדי תנועה

מוכנים לצאת לדרך?