Fraud Blocker

למה אתם צריכים מועדון לקוחות לעסק שלכם

דרך יצירתית ופשוטה לקדם את העסק שלכם ולהפוך אותו בעת ובעונה אחת ליוקרתי ומתוחכם הוא לעשות שימוש ברעיון האמריקאי של "מועדון לקוחות", רעיון שהוכח כשיטה יעילה ליעל מכירות וליצור גרעין נאמן וקרוב של לקוחות קרובים המסייעים לפיתוח בית העסק שלכם – קטן כגדול. 

מועדון לקוחות – מה זה?

מועדון לקוחות הוא רשימת לקוחות שנרשמו בבית העסק – חנות, יבואן, מותג וכן הלאה, כאנשים המוכנים ומעוניינים בקבלת מידע שיווקי ופרסומות מטעם העסק לאמצעי התקשורת השונים שלהם, ובתמורה בית העסק מציע מגוון הנחות, מבצעים ופריווילגיות כלכליות שונות לטובתם. 

הרעיון הבסיסי פשוט – בית העסק, נאמר חנות כלשהי, מציע ללקוחותיו להירשם לרשימה אקסקלוסיבית וסגורה של לקוחות "מועדפים", הלקוחות שברשימה יזכו בקופוני הנחה ייחודיים, מידע אודות מבצעים ואפילו נגישות למוצרים חדשים לפני לקוחות אחרים. מטרתו של בית העסק בבסיסה היא ליצור חוג לקוחות "נאמן" שמזדהה עם בית העסק יותר מאשר הלקוח הסטנדרטי שנכנס מהרחוב לצורך קנייה של מוצר זה או אחר, חוג לקוחות זה בסבירות גבוהה יותר יקנה את המוצרים שהוא צריך בבית העסק – גם בשל ההנחות הנ"ל וגם בשל תחושת הקרבה והשייכות לעסק. 

היתרונות של מועדון לקוחות

למועדון לקוחות ישנן יתרונות ניכרים עבור שני הצדדים. בית העסק מרוויח קבוצת לקוחות נאמנה שתקנה אצלו בתדירות גבוהה יותר מלקוחות אחרים, הלקוחות נהנים מההנחות, מהמבצעים ומתחושת השייכות הייחודית. העלות של הפעלת מועדון לקוחות זולה באופן יחסי – כל מה שבית העסק צריך לעשות הוא להציע רישום למועדון הלקוחות, לעיתים בתמורה לדמי רישום להוכחת "רצינות", ושולח בתפוצות מייל והודעות סמס את המבצעים והפרסומות. 

הרעיון בבסיסו מתאים כמובן לכל עסק, בכל שלב ובכל גודל. גם עסק מתחיל שרוצה לגייס לקוחות חדשים וגם עסק ותיק שרוצה לשמור על לקוחותיו הותיקים או להתנער מתקופת "קיפאון". עלותה הנמוכה של השיטה, בצירוף עם האפקטיביות שלה והיוקרתיות הממותגת שהיא מעניקה לעסק הופכת אותה למושלמת גם עבור עסקים בעלי משאבים ניכרים וגם עסקים קטנים המחפשים דרך יצירתית ופשוטה לשדרג את התנהלותם העסקית. 

מועדון לקוחות