Fraud Blocker

ניהול מועדון לקוחות למסעדות – כל המידע החשוב

כאשר אנו מדברים על מועדון לקוחות למסעדות או לכל בית עסק אחר אנחנו למעשה מדברים על סוג מסוים של מבצעים, לרוב אותם מבצעים יהיו חד פעמיים ותקפים לאורך תקופת זמן קצרה והמטרה שלהם תהיה להוזיל את המחיר של מוצרים מסוימים בבית העסק על מנת להגדיל את היקף המכירות שלהם, לגרום לקהל הלקוחות של בית העסק לצפות למועדון לקוחות נוספים ולהגדיל רכישות בזמן אמת.

כיום ישנן חברות רבות המספקות מערכות לבתי עסק אשר באמצעותן ניתן ליצור מועדון לקוחות לעסק ונהל אותם בקלות ובפשטות. בנוסף על כך המערכות השונות מאפשרות התממשקות מלאה של המועדון לקוחות לאפליקציות ייעודיות.

ברגע שתחליטו להעלות לאפליקציה שובר חדש כל חברי המועדון של בית העסק שלכם יקבלו על כך התראה, באופן הזה אתם תוכלו לייצר כמות גדולה של לקוחות חוזרים לבית העסק.

לקוחות חוזרים נחשבים לאחד הנכסים החזקים ביותר של כל בית עסק מאחר והם נחשבים להשקעה הטובה ביותר מבחינת שיווק, הסיבה לכך היא שלקוחות חוזרים עולים הכי קצת לבית העסק מבחינת שיווק.

מועדון לקוחות לצורך קידום מכירות בעסק

 אחד הכלים החשובים ביותר בכל בית עסק הוא קידום מכירות. למעשה, קידום מכירות הוא שם כולל לפעולות שיווקיות שונות הנעשות בטווחי זמן קצרים לצורך קידום של בית עסק, מותג או פעילויות שונות בתוך הארגון.

כיום ישנן שיטות שיווקיות רבות בהן ניתן לעשות שימוש לצורך קידום מכירות בבית העסק. חלק מן השיטות הללו הן: דיוור בצורה ישירה, כנסים, הגרלות וכן הלאה. אחת הדרכים היעילות והקצרות ביותר כיום אשר באמצעותן ניתן להגיע לכמות גדולה של לקוחות פוטנציאלים היא על ידי פרסום של מועדון לקוחות לצורך קידום מכירות בעסק. באמצעות שיטה זו כל בעל עסק, בעל מותג או בעל מוצר יכול לשדרג את המוצר או המותג שלו תוך פרק זמן קצר ובו זמנית להעניק ללקוח תחושה של רווחיות.

סקרים רבים שנערכו בכל רחבי העולם מצאו כי כאשר מציעים ללקוחות העסק מועדון לקוחות במהלך רכישה או כחלק ממיתוג חדש של בית העסק, הדבר משפיע באופן חיובי על הלקוחות וגורם לגדילה ישירה בהיקף המכירות של בית העסק.

מהם היתרונות של מועדון לקוחות למסעדות?

הסיבה לכך שמועדון לקוחות נחשבים לפופולאריים במיוחד בקרב מסעדות ובתי עסק שונים היא היתרונות הרבים שהם מביאים עימם. ריכזנו עבורכם מידע בנוגע לחלק מן היתרונות העיקריים של מועדון לקוחות לבתי עסק שונים.

  • קבלת מידע חשוב וחיוני – כאשר לקוח עושה שימוש בשובר ששייך לבית העסק שלכם אתם מקבלים על כך מידע באותו רגע. אתם יכולים להשתמש במידע שאתם מקבלים על מנת לנתח בצורה קלה ופשוטה את הרגלי הצריכה של הלקוחות אשר עושים שימוש בקופונים בבית העסק שלכם, באופן הזה אתם יכולים להבין מה אתם יכולים לשפר בבית העסק ובכך להגדיל את היקף המכירות של העסק שלכם.
  • תפיסת העסק כמתקדם בעיני הלקוח – כשבעל עסק מסוים מעניק את האפשרות להשתמש במועדון לקוחות דיגיטליים בבית העסק הוא למעשה משדר כי בית העסק שלו מתקדם מבחינה טכנולוגית וכך בית העסק נתפס בעיני הלקוחות של העסק. כתוצאה מכך קהל הלקוחות של בית העסק הופך להיות נאמן יותר לעסק ואחוזי ההמרה בעסק גדלים באופן ישיר.

Valuecard – ניהול מועדון לקוחות לעסק שלכם

 חברת Valuecard הינה חברה העוסקת בפיתוח של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וחדשניים לצורך תפעול וניהול של מועדוני לקוחות, שוברי מתנה לעסקים וחנויות מקוונות. כחלק מפעילותה חברת Valuecard מספקת ללקוחותיה גישה למערכת חדשנית אשר באמצעותה ניתן לנהל את כל נושא המועדון לקוחות של בית העסק. אם גם אתם רוצים להגדיל את היקף המכירות של בית העסק שלכם באמצעות מועדון לקוחות אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר עוד היום ולקבל מידע נוסף על השירות שאנו מספקים.

מועדוני לקוחות