Fraud Blocker

מערכת דיוור – חלק ממערכת הרבה יותר גדולה של שיווק העסק

מערכת דיוור – חלק ממערכת הרבה יותר גדולה של שיווק העסק

שימוש במערכת דיוור כחלק מהמאמצים השיווקיים שלכם יכולה לעזור לכם לקדם את המוצרים והשירותים של העסק שלכם וגם לחזק את הנאמנות של לקוחות העסק. כאשר אנו מדברים על שיווק בדוא"ל אנחנו למעשה מדברים על שיטת שיווק באמצעותה אתם יכולים לגרום ללקוחות המופיעים ברשימת הדיוור שלכם להיות מודעים למוצרים חדשים, שירותים שאתם מספקים וגם להנחות ומבצעים שונים. בנוסף על כך אתם יכולים להשתמש בשיווק בדוא"ל כדי לחנך את הקהל שלכם בנוגע לערכי המותג שלכם ולשמור אותם מעורבים בעסק בין רכישה לרכישה. אם אתם מעוניינים להרחיב את המודעות למותג שלכם, לפתח את בית העסק שלכם ו/או למכור את המוצרים והשירותים שלכם, שיווק באמצעות מערכות דיוור מהווה את אחת הדרכים היעילות והפופולריות ביותר כיום לעשות זאת. במאמר זה אנו נסביר לכם מהי מערכת דיוור, מה היתרונות שלה ומדוע כדאי לכם להשתמש במערכות דיוור לצורך שיווק העסק שלכם. 

יורדים לעובי הקורה – מהי מערכת דיוור?

מערכת דיוור הינה כלי תוכנה שנועד לבצע אוטומציה של הכנה, עיבוד, פלט ושליחה של המיילים השיווקיים של בית העסק שלכם. על ידי שימוש במערכת דיוור אתם יכולים לשלוח הודעות דוא"ל בצורה מאורגנת ומבוקרת לרשימת הנמענים שלכם בצורה הרבה יותר פשוטה. מערכות דיוור מספקות לעסקים מגוון רחב מאוד של תכונות המאפשרות להם ליצור מיילים מקצועיים וממוקדים, לעקוב אחר הביצועים של כל מייל ולהעריך את ההצלחה שלהם. 

 מהם היתרונות של מערכות דיוור?

ישנן סיבות רבות ומגוונות שבגינן יכול להיות כי תרצו להוסיף מערכת דיוור למערכת השיווק של העסק שלכם. כעת נציג בפניכם חלק מן הסיבות הבולטות ביותר:

  • עבודה קלה יותר – בראש ובראשונה, מערכות דיוור יכולות להפחית בצורה משמעותית במיוחד את כמות העבודה הידנית שחוזרת על עצמה במסגרת עיבוד דוא"ל. עצם היכולת לבצע אוטומציה ולייעל תהליך שהוא ברובו ידני, היא אחת הסיבות העיקריות לכך שבעלי עסקים רבים מוסיפים מערכות דיוור למערכת השיווק של העסק שלהם, על אחת כמה וכמה אם הם שולחים כמויות גדולות של מיילים מדי חודש. 
  • חיסכון בכוח אדם – אם כיום אתם מעסיקים מספר עובדים האחראים אך ורק על מערך השיווק בדוא"ל בעסק שלכם. הרי שעל ידי שימוש במערכת דיוור אתם תוכלו לצמצם משמעותית את כוח האדם לו אתם זקוקים מאחר ורוב התהליך יהפוך לאוטומטי. כל מה שיהיה עליכם לעשות זה למנות עובד שיהיה אחראי על ניהול מערכת הדיוור. 
  • חיסכון בהוצאותיתרון זה נובע ישירות מהיתרון הקודם שהצגנו בפניכם. כאשר תהפכו את רוב תהליך השיווק בדוא"ל של בית העסק שלכם לאוטומטי ותחסכו בכוח אדם, ההוצאות שלהם יצטמצמו באופן ישיר. 
  • יותר זמן פנוי – אם עד עכשיו הייתם משקיעים זמן רב במעבר על מיילים, סקירת מיילים, הכנת מיילים וכן הלאה, אחרי שתעברו להשתמש במערכת דיוור ותהפכו את רוב התהליך לאוטומטי יהיה לכם הרבה יותר זמן לפתח את העסק שלכם בתחומים אחרים. 

 

דוגמאות לשימוש במערכות דיוור לעסקים

כעת נציג בפניכם מספר דוגמאות שונות לשימושים של מערכת דיוור עבור עסקים בכל התחומים:

  • שליחת ניוזלטרים – ניוזלטר הוא למעשה דיוור קבוע שנשלח ללקוחות העסק בצורה קבועה. ניוזלטרים יכולים לכלול בתוכם מידע על המוצרים ו/או השירותים שבית העסק מספק, מבצעים והנחות, חדשות על העסק וכן הלאה. על ידי שימוש במערכת דיוור ניתן לקבוע מראש מתי ישלח כל מייל, איזה מידע הוא יכיל וכן הלאה. 
  • קמפיינים אוטומטיים – קמפיין שיווק אוטומטי הוא רצף של מיילים אשר נשלחים ללקוחות של בית העסק בצורה אוטומטית בהתאם לפעולות השונות אותן הם מבצעים. לצורך הדוגמא, במסגרת קמפיין שיווק אוטומטי אתם יכולים לשלוח ללקוחות שלכם מייל המעניק לו הנחה מסוימת בבית העסק לאחר שהם ביצעו רכישה. 
  • הצעות מותאמות אישית – מערכות דיוור יכולות לעזור לבעלי עסקים להציע לקהל הלקוחות שלהם הצעות מותאמות אישית המבוססות על נתוני ההתנהגות שלהם. לצורך הדוגמא, מערכות דיוור יכולות לזהות לקוחות אשר חיפשו מוצר מסוים באתר האינטרנט של בית העסק ולשלוח להם מייל עם הנחה מסוימת לאותו מוצר. 
  • בקרה על מיילים – מערכות דיוור יכולות לספק לבעלי עסקים נתונים שונים המאפשרים להם לעקוב אחר ביצועי הקמפיינים שלהם. באמצעות אותם נתונים בית העסק יכול לבצע אופטימיזציה ולייעל את הקמפיינים להבא.

כפי שאתם ודאי מבינים, מערכת דיוור הינה כלי רב עוצמה המסייע לבעלי עסקים להצליח יותר במסגרת שיווק העסק שלהם. אם אתם מעוניינים להגדיל את ההשפעה של הקמפיינים השיווקיים שלכם, לפנות לעצמכם יותר זמן להשקעה בתחומים אחרים בעסק ולהפוך את כל תהליך השיווק בדוא"ל להרבה יותר פשוט, מהיר ואיכותי, אין ספק שמערכת דיוור היא הפתרון האידיאלי עבורכם. צרו עימנו קשר עוד היום ונספק לכם מידע על מערכת הדיוור המתקדמת שלנו.

מערכת דיוור - חלק ממערכת הרבה יותר גדולה של שיווק העסק