Fraud Blocker

איך מעצבים נכון ניוזלטר ללקוחות?

איך מעצבים נכון ניוזלטר ללקוחות?

ניוזלטר ללקוחות מהווה מרכיב יסוד בכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלי יעילה. הם מעניקים לכם גישה ישירה לתיבות הדואר הנכנס של אנשי הקשר שלכם. הם מאפשרים לכם ליצור תוכן מותאם אישית, והנקודה החשובה ביותר, הם חסכוניים במיוחד.אחרי שמבינים את היסודות של יצירות ניוזלטר, חשוב מאוד להתייחס לעיצוב ניוזלטר ולהבין כיצד עושים זאת בצורה נכונה. מעבר להגדלת כמות ההמרות, ניוזלטר צריך להעביר את הערכים של המותג שלכם, לחזק את האמינות עם קהל הלקוחות שלכם ולבנות קהילה סביב המוצר או השירות שאתם מספקים. על ידי עיצוב נכון של ניוזלטר תוכלו לעשות את כל אלה ואף יותר מכך. אנשים רבים סבורים כי עיצוב ניוזלטר בצורה איכותית ומקצועית זו משימה קשה במיוחד, אולם על ידי שימוש בטיפים הבאים שנציג בפניכם במאמר זה אתם תוכלו לעצב בקלות ניוזלטר מקצועי ואיכותי.

השתמשו בתוכן מקורי

ניוזלטרים אינם צריכים להוות קטלוג של קישורים בלבד. צרו תוכן ייחודי ומושך כדי שהניוזלטר שלכם יוסיף ערך בפני עצמו. בעלי עסקים ומשווקים אשר חושבים כי ניוזלטרים הם רק אוסף של מאמרים חדשותיים ממקורות חיצוניים ופנימיים עשויים לאבד את היתרונות הרבים שלהם. ניוזלטרים מהווים משאב עצמאי עבור קהל הלקוחות שלכם, משאב אשר יכול לספק להם מידע בעל ערך הנוגע למוצר או לעסק שלכם, מבלי לעזוב את תיבת הדואר הנכנס. המטרה העיקרית של ניוזלטר היא לבנות אמינות ועקביות עבור המותג שלכם. המשמעות של כך היא שעליכם להשתמש בו על מנת לספק ערך ייחודי ללקוחות שלכם מעבר להפניית תנועה לאתר שלכם. הקוראים אשר לוקחים חלק בניוזלטר שלכם רוצים לראות יותר מרשימת קישורים שחוזרת על עצמה מדי חודש. תוכן של ניוזלטר הוא המקום בו הקול של המותג שלכם יכול לבוא לידי ביטוי תוך כדי חינוך והסברה של אלו אשר לוקחים בו חלק. המפתח ליצירת עניין בניוזלטר הוא לספר סיפור לקוראים. עליכם לקחת את הקוראים למסע על ידי שילוב של טקסט, תמונות ומדיה. 

השתמשו בהיררכיה של קריאות לפעולה

בעוד שהודעות אימייל המיועדות לקידום מכירות צריכות להכיל רק קריאה ראשית אחת לפעולה כדי למקסם את המעורבות וההמרות, ניוזלטרים הם סיפור אחר לגמרי. ניוזלטרים עוסקים בתוכן ומידע במקןם בעידוד החלטת רכישה. על מנת למקסם את המעורבות בתוכן שלכם, ארגנו את הקריאות לפעולה של הניוזלטרים שלכם בהיררכיה על מנת להסביר לקוראים בבירור היכן נמצא המידע החשוב ביותר. 

שמרו על עקביות המותג

יצירת תוכן עקבי ומותאם למותג שלכם היא המפתח לבניית אמון עם קהל הקוראים שלכם. שמירה על העיצוב של הניוזלטר שלכם חשובה מאוד אם אתם מעוניינים לבנות קהל עוקבים ייעודי> אחת הדרכים הקלות ביותר לעשות זאת היא על ידי היצמדות לתבנית. נסו להשתמש באותן כותרות עליונות ותחתונות בכל בניוזלטר שלכם. לאחר מכן, כל מה שיהיה עליכם לעשות זה לעדכן את התוכן מבלי שתצטרכו לדאוג יותר מדי לגבי העיצוב בכל פעם מחדש. הדבר אינו אומר שכל ניוזלטר צריך לכלול את אותן כותרות בדיוק, אולם שמירה על כותרות דומות תעזור לקוראים להפיק את המירב מהתוכן שלכם. הקוראים צריכים לדעת מי שלח את המייל רק מצפייה בעיצוב. עקביות זו בונה אמון עם הקוראים ומקלה עליהם במציאת המידע אותו הם מחפשים. שימוש בצבעים שונים וצורות פריסה שונות בכל קמפיין פרסום חדש עשוי לעצבן את הנמענים, מה שעלול לפגוע בשיעורי הפתיחה ועשוי להגדיל את שיעורי ביטול המנוי. 

איך מעצבים נכון ניוזלטר ללקוחות?