Fraud Blocker

איך לבנות רשימת תפוצה בצורה נכונה?

רשימת תפוצה היא רשימת דיוור באמצעותה שולחים ללקוחות ניוזלטר. רשימת תפוצה מורכבת מהאנשים מהם מצופה שירכשו את המוצר או השירות של העסק והיא בעצם קהל היעד שלו. רשימת דיוור איכותית היא משמעותית ביותר עבור כל עסק וחשוב לבנות אותה נכון. את כל הפרטים כיצד לעשות זאת אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם.  

מינוף נכסים דיגיטאליים לרשימת תפוצה

אתר, בלוג, עמוד עסקי ברשתות חברתיות, דף נחיתה, אלו הם נכסים דיגיטאליים אותם ניתן למנף לרשימת תפוצה. בכל אחד מהם אפשר לשלב קישור לטופס קצר להצטרפות מהירה לקבלת הניוזלטר. 

ניתן להשתמש גם בכלים שמציע פייסבוק, למשל בטופס הלידים, כך שהנרשמים לטופס מצורפים אוטומטית אל רשימת התפוצה במייל. 

מומלץ גם לפרסם קישורים לכתבות מענייניות ברשתות החברתיות אשר יעבירו את הלקוחות מהרשת החברתית אל הכתבה באתר של העסק, הכוללת גם הצעת הצטרפות לרשימת התפוצה.

שימוש במייל

ניתן לבנות גם רשימת תפוצה במייל על-ידי שימוש בקמפיינים ממומנים בפייסבוק. פייסבוק יוצרת פילוח קהלים לפי תחומי ענין כדי שניתן יהיה להגיע לקהל ממוקד בעל פוטנציאל גבוה להצטרף לרשימת תפוצה. 

גם גוגל אדס מציע קמפיינים עם פילוחים אפקטיביים של קהלי יעד לפי תחומי עניין, אזורים גיאוגרפיים גילאים וכד'. 

מומלץ לשלב הצעות להצטרף לרשימות דיוור גם בתוך הקמפיינים הממומנים בגוגל. גוגל, כמו פייסבוק  מציע פילוח המסייע למקד את מאמצי השיווק בלקוחות שהם בעלי פוטנציאל גבוה יותר להירשם לרשימת התפוצה. 

גם כאן, טופס ההרשמה לרשימת הדיוור יכול להשתלב בדף נחיתה של קמפיינים בעמודי קמפיין בבלוג או באתר.

איך משכנעים לקוחות ומבקרים להצטרף לרשימת תפוצה?

אחרי העזרים, האמצעים והפלטפורמות השונות העומדים לרשותנו לבניית רשימת תפוצה, איך משכנעים את הלקוחות והמבקרים למלא את טופס ההרשמה לניוזלטר. הנה כמה כיוונים:

  • להשקיע בתכן רלבנטי, מענין ומשכנע.
  • להמטיר במתנות, הנחות, מבצעים ועוד חנופות למצטרפים לרשימת התפוצה.
  • לתזמן ולמקם את הצעת ההצטרפות במקומות ובזמנים אסטרטגיים. להפנות את מאמצי השכנוע לקהלים בעלי נכונות גבוהה להפוך ללקוחות, בזמן הנכון ובמקום הנכון.
  • לוודא שתהליך ההצטרפות פשוט וקל.
איך לבנות רשימת תפוצה בצורה נכונה?