Fraud Blocker

כיצד דיוור אלקטרוני מכניס הרבה מאוד כסף במעט מאוד הוצאות

כיצד דיוור אלקטרוני מכניס הרבה מאוד כסף במעט מאוד הוצאות

שיווק באמצעות דיוור אלקטרוני הינו שיטת שיווק מקוונת המהווה דרך נהדרת לקידום של מותגים ועסקים לקהלי יעד ספציפיים, על ידי שימוש בדואר אלקטרוני. נגמרו הימים בהם עסקים היו נלחמים על שטח פרסום בעיתון המרכזי של העיר. המאבק של היום בנוגע למעורבות הקהל מתרחש בתיבת הדואר הנכנס של האימייל. לאור העובדה כי כמויות עצומות של צרכנים משתמשים באופן יומיומי באינטרנט ומבצעים רכישות מקוונות, הנוכחות המקוונת שלכם יכולה לספק לכם את ההזדמנות לעמוד מול אותם אנשים, שאחרת יכול להיות ולא יכירו את העסק שלכם. בנקודה זו נכנס לתמונה שיווק בדוא"ל אשר מספק ערך ייחודי לבתי עסק שמשתמשים בו. בדיקות שונות שנעשו מצאו כי על כל השקעה של דולר אחד בשיווק באמצעות דואר אלקטרוני מחזירים סכום של למעלה מ-30 דולרים. והאמת היא שאתם לא צריכים להיות מומחים בשיווק על מנת להגיע לתוצאות כאלה. לא ניתן להתווכח עם העובדה כי שיווק בדוא"ל מהווה דרך שיווק זולה במיוחד, דרך אשר זמינה עבור עסקים קטנים וגדולים, יזמים, עמותות ולמעשה עבור כל מי שמעוניין לקדם נושא כזה או אחר. במאמר הבא אנו נציג בפניכם את החשיבות של שיווק באמצעות דיוור אלקטרוני, כמו כן אנו נשתף אתכם בדרכים שונות באמצעותן אתם יכולים להכניס כסף על ידי שיווק בדרך זו.

מהי החשיבות של דואר אלקטרוני?

כאשר אנו מדברים על אימייל אנחנו למעשה מדברים על מערכת תקשורת שמשתמשי האינטרנט יכולים לעשות בה שימוש על מנת להעביר מידע וללמוד יותר על דברים שהם מעוניינים בהם. כעת נציג בפניכם מספר סיבות המסבירות את החשיבות הרבה של דואר אלקטרוני:

  • שימוש נרחב מאוד – דואר אלקטרוני הינו ערוץ שיווק חשוב במיוחד מאחר ואנשים רבים משתמשים בו מדי יום כדי לתקשר עם אנשים אחרים וכדי ללמוד יותר על עסקים שונים. לדוגמא, אנשים רבים מכל רחבי העולם נכנסים בכל יום לאימייל שלהם באמצעות הטלפון מספר פעמים רק כדי לבדוק מיילים חדשים שהתקבלו. 
  • נגישות – לאור העובדה כי השימוש בדואר אלקטרוני הוא חינמי וזמין במגוון פלטפורמות שונות, דואר אלקטרוני נחשב לנגיש במיוחד. 
  • מהירות – מיילים מגיעים לנמענים תוך רגעים ספורים מהרגע בו הם נשלחים. 
  • נוחות – המיילים שאתם שולחים ישמרו עד שהנמענים שלכם יהיו מוכנים לקרוא אותה, כמו כן יש לכם את האפשרות לשלוח בקלות ובמהירות את אותו מייל לכמות גדולה מאוד של אנשים בלחיצה אחת. 
  • התאמה אישית – דיוור אלקטרוני יכול להיות מותאם באופן אישי. אתם יכולים להתאים את המיילים שאתם שולחים לצרכים ולרצונות של קהלי היעד שלכם, באופן הזה אתם יכולים להעלות באופן משמעותי את הסיכויים שהם יפעלו בהתאם למיילים. 

 

פרסום המוצרים או השירותים שלכם

אחת הדרכים המוכרות ביותר בה עסקים ואנשים פרטיים משתמשים על מנת להכניס כסף באמצעות דיוור אלקטרוני היא קידום ישיר של המוצרים ו/או השירותים שהם מציעים. לא כל קשר למה אתם מוכרים, מציעים או עושים, לספר על כך לאנשים על ידי שימוש בדואר אלקטרוני יכול להיות יעיל במיוחד. המפתח ליצירת רווחים על ידי דיוור אלקטרוני הוא שליחת המסר הנכון, לאדם הנכון, בזמן הנכון. עליכם להקפיד על כך שהמיילים שלכם יראו טובים ויגיעו ישר לנקודה מבלי לעייף את הקוראים.גם  אם אתם לא בטוחים כיצד ליצור קמפיין פרסום מרתק, כיום ישנם כלי עיצוב חינמיים שיכולים לעזור לכם לבנות תבניות למיילים שלכם.  נקודה נוספת שעליכם להקפיד עליה היא שמירה על עקביות. חשוב מאוד לא להעמיס על הקוראים שלכם ולשלוח יותר מדי מיילים, אך כן חשוב לתקשר איתם באופן קבוע. ודאו כי כל מייל שלכם הוא מעניין ומספק ערך אמיתי, כך תעודדו שיעורי פתיחה גבוהים יותר. 

חיזוק קשר עם לקוחות קיימים

דיוור אלקטרוני יכול להיות דרך יעילה מאוד לחיזוק קשרים עם לקוחות קיימים של העסק שלכם. בעת בה בית עסק מסוים שולח דואר אלקטרוני ללקוחות שלו, הוא יכול לעדכן אותם על דברים חדשים שקורים בעסק, לספר להם על הטבות ומבצעים שונים, וגם לשאול אותם על שביעות הרצון שלהם. במקרים בהם דיוור אלקטרוני נעשה בצורה מקצועית ומוצלחת, הוא יכול לשפר את שביעות הרצון של הלקוחות הקיימים ולהגדיל את הנאמנות שלהם לעסק. 

פולואפים לנטישת טפסים או עגלות רכישה

ישנן תוכנות שיווק רבות אשר שולחות התראות בדוא"ל ללקוחות שעצרו באמצע מילוי של טופס מסוים או שמא לא השלימו רכישה. גם אם זה יעזור לכם להשיג רק עוד מכירה נוספת ביום, אתם עדיין תכניסו יותר כסף לעסק שלכם לעומת המתחרים שלכם שאינם עושים זאת. 

משיכת לקוחות פוטנציאלים

כל אדם שנמצא ברשימת הדיוור האלקטרוני שלכם מהווה לקוח פוטנציאלי לעסק שלכם. על ידי מתן ערך אמיתי ומועיל למנויים שלכם, אתם יכולים להפוך לקוחות פוטנציאלים רבים ללקוחות פעילים שמבצעים רכישות מהעסק שלכם. 

כיצד דיוור אלקטרוני מכניס הרבה מאוד כסף במעט מאוד הוצאות