Fraud Blocker

איך מועדון לקוחות מגדיל מכירות?

איך מועדון לקוחות מגדיל מכירות?

נכון לשנת 2023 אחת הדרכים היעילות והמוכרות ביותר בהן עושות שימוש חברות רבות ובתי עסק רבים בכל התחומים כדי להגדיל את ההכנסות שלהם ולשמור על קהל הלקוחות הקיים של בית העסק היא הקמת מועדון לקוחות לבית העסק. נכון להיום מועדוני לקוחות נחשבים לאחד האלמנטים הפופולריים ביותר במשק המודרני – מערבי. מרבית החברות והעסקים הגדולים במשק כיום מציעים לקהל הלקוחות שלהם את האופציה להצטרף למועדון לקוחות של בית העסק בתמורה למבצעים והטבות שונות. 

חלק גדול מבעלי העסקים מחליטים לא להקים מועדון לקוחות לבית העסק שלהם מכיוון שהם לא יודעים איך עושים זאת וכיצד מועדון לקוחות לעסק תורם להגדלת המכירות בעסק. במידה וגם אתם בעלי עסקים שלא מודעים ליתרונות השונים של מועדון לקוחות לעסק אנו ממליצים לכם להמשיך לקרוא את המאמר. 

 

המטרה של מועדון לקוחות לעסק

כאשר אנו מדברים על מועדון לקוחות לבית העסק אנחנו למעשה מדברים על שיטה בה נעשה שימוש לצורך ביסוס הנאמנות של קהל הלקוחות בבית העסק. לקוחות נאמנים הם למעשה לקוחות שחוזרים לבית העסק כל פרק זמן מסוים, מודעים לאיכות המוצרים המוצעים למכירה בבית העסק ואף פועלים לצורך פרסום בית העסק בדרכים שונות ועקיפות. באמצעות מועדוני לקוחות בתי העסק השונים מעודדים את נאמנותם של הלקוחות שלהם בדרך פשוטה וקלה, על ידי מתן מחירים נמוכים יותר ופרסום של מבצעים והטבות שונות. באופן הזה קהל הלקוחות של בית העסק מעוניין להצטרף למועדון הלקוחות של העסק על מנת לחסוך בהוצאות. 

 

היתרונות של מועדון לקוחות לעסקים

הרוב המוחלט של החברות ובתי העסק הגדולים והמוכרים בכל התחומים השונים במשק עושים שימוש במועדון לקוחות מאחר ושיטה זו מביאה עימה מגוון יתרונות ייחודיים ויעילים במיוחד. אספנו עבורכם מידע הנוגע לחלק מהיתרונות השונים של מועדון לקוחות לעסקים. 

  • קבלת מידע חשוב וחיוני – נכון להיום בתי עסקים רבים משתמשים בתוכנות ומערכות מתקדמות אשר מאפשרות להם לעשות שימוש בנתונים שונים הנוגעים לעסקאות שביצעו לקוחות שהעבירו את כרטיס חבר המועדון שלהם בעת הרכישה, לעבד את הנתונים הללו ולקבל מידע מקיף בנוגע לכל לקוח. על ידי שימוש באותן מערכות ותוכנות בעלי עסקים יכולים לבדוק כל כמה זמן לקוח מסוים נוהג לבקר בעסק, מהי העלות הממוצעת של רכישות אותן מבצע הלקוח בעסק, כיצד הלקוח אוהב לממש את ההטבות שלו, מהם הסניפים בהם הלקוח מעדיף לבצע את הרכישות שלו וכן הלאה. על ידי ניתוח הנתונים הללו ניתן להבין את הרגלי הקנייה של הלקוחות בעסק ולאחר מכן להתאים ללקוח מסרים שיווקיים שונים. 
  • הפיכת קהל הלקוחות לנאמן – אחד הערכים החשובים ביותר אותו ניתן להעצים על ידי הקמת מועדון לקוחות לבית העסק הוא ערך הנאמנות. בעת בה לקוח מסוים מסכים לקחת חלק במועדון לקוחות של עסק מסוים הוא למעשה מסכים לקחת חלק במערכת יחסים משותפת והדדית עם בית העסק. כאשר לקוח מסכים לקחת חלק במועדון לקוחות של עסק כזה או אחר הוא רוצה ומצפה לקבל הנחות, הטבות ומבצעים שונים מכיוון שהוא לא לקוח רגיל. ההנחות והמבצעים אותם מקבלים החברים במועדון הלקוחות של העסק מחזקים את תחושת השייכות שלהם לעסק ולמותג וכתוצאה מכך הנכונות שלהם להמשיך להיות חלק ממועדון הלקוחות של בית העסק גדלה. כל עוד בית העסק ימשיך להעניק לחברי מועדון הלקוחות שלו הנחות ומבצעים מתאימים כך נאמנותם של הלקוחות לעסק תמשיך להיות במגמת עלייה תמידית.  

 

כיצד ניתן להגדיל מכירות באמצעות מועדון לקוחות?

דרכים רבות אשר באמצעותן ניתן להגדיל מכירות בבית העסק על ידי שימוש במועדון הלקוחות של העסק. ריכזנו עבורכם מידע בנוגע לחלק מהדרכים הפופולריות והיעילות ביותר. 

  • מבצעים לחברי מועדון בלבד – המטרה החשובה ביותר היא לגרום לקהל הלקוחות של העסק לבצע רכישות של שירותים ומוצרים שונים ובכך להוביל לעלייה בהכנסות של בית העסק. אחת הדרכים הטובות ביותר באמצעותן ניתן לעשות זאת היא על ידי הצעה של מבצעים ממוקדים בנוגע למוצרים ושירותים שונים. את המבצעים תציעו רק לחברי מועדון הלקוחות של העסק. 
  • הטבות בימי הולדת – לא ניתן להתווכח עם העובדה כי אחד הנושאים החשובים בכל עסק הינו פיתוח וטיפוח של קשר אישי בין צרכי הלקוח לבין בית העסק והמותג. ימי הולדת מגיעים רק פעם אחת בשנה ואתם יכולים לעשות בהם שימוש על מנת להגדיל את היקף המכירות של בית העסק שלכם. הציעו לחברי מועדון הלקוחות של העסק שלכם הטבות שונות בימי ההולדת שלהם ובכך תגרמו להם לבצע רכישות ותגדילו את היקף המכירות של בית העסק שלכם. 
  • אחד פלוס אחד – אחד המבצעים המוכרים ביותר אותם אתם יכולים להציע לחברי מועדון הלקוחות בעסק שלכם הוא אחד פלוס אחד. מבצעים מסוג זה גורמים לחברי מועדון הלקוחות של העסק לבצע רכישות מאחר והם מקבלים מוצר אחד במתנה. זוהי דרך נהדרת להגדיל את היקף המכירות של העסק. 

 

מועדוני לקוחות