Fraud Blocker

איך מנצלים את מערכת הדיוור במערכת ניהול מועדון לקוחות?

איך מנצלים את מערכת הדיוור במערכת ניהול מועדון לקוחות?

לא ניתן להתווכח עם העובדה כי דוא"ל עדיין מהווה את אחת הדרכים היעילות והאפקטיביות ביותר באמצעותה ניתן להגיע לחברי מועדון לקוחות קיימים וגם ללקוחות פוטנציאלים. על ידי שימוש במערכת דיוור דואר אלקטרוני ניתן לשלוח הודעות מותאמות אישית או הודעות כלליות לנמענים רבים ברגע אחד. אם אתם לא משתמשים במערכת דיוור לצורך שיווק העסק שלכם, אתם לא רק מפסידים תכונה שיכולה לחסוך לכם כסף וזמן רב, אלא גם תכונה שיכולה לשפר את אסטרטגיית השיווק שלכם בצורה משמעותית. נכון להיום, מערכות הדיוור המובילות מעניקות את האפשרות ליצור בקלות ובמהירות ניוזלטרים מושכים במיוחד ותקשורת דוא"ל אלגנטית ומושכת. אולם, המערכות המתקדמות ביותר לוקחת את זה צעד קדימה ומעניקות לאלו המשתמשים בהן את האפשרות להבין את התנהגות המשתמשים וההעדפות שלהם, כך ניתן לטרגט אותם עם הצעות ומידע בעל  ערך גבוה עבורם בזמן המתאים ביותר. כמו כן, אותן מערכות מתקדמות מאפשרות להפוך את התקשרות באמצעות הדוא"ל לאוטומטית. אם אתם מחפשים אחר דרך לשדרג את התקשורת שלכם עם חברי מועדון הלקוחות של העסק שלכם, אין ספק שזה הפתרון עבורכם. 

השתמשו ביכולות פילוח מתקדמות לצורך מיקוד התקשורת שלכם

אמנם זה טוב לשלוח ניוזלטרים ועדכונים לחברי מועדון הלקוחות שלכם. אך מחקרים רבים שנערכו מצאו כי כאשר ממקדים אימליים לכל קבוצה שלוקחת חלק במועדון הלקוחות, ניתן להגדיל את המעורבות בצורה משמעותית. זה יכול להישמע לכם כמו עבודה המצריכה מאמצים רבים, אולם מערכות דיוור אלקטרוני מתקדמות מעניקות את האפשרות לפלח את חברי מועדון הלקוחות בהתאם לגיל שלהם, למין שלהם וגם לסוג החברות שלהם במועדון הלקוחות של העסק שלכם. כמו כן, ניתן לערוך פילוח בהתאם לתחומי עניין, הרגלי הוצאות, העדפות ועוד. ולא מדובר רק בחברי מועדון הלקוחות, תוכלו להשתמש באותן מערכות גם לצורך פילוח של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, ולחלק אותם לקבוצות שונות בהתאם למידת המעורבות שלהם.  כך תוכלו לשלוח את ההודעה המתאימה ביותר לכל קבוצת לקוחות פוטנציאלים, בהתאם לשלב בו הם נמצאים בדרך להפוך ללקוחות שלכם. בנוסף על כך, המערכות המתקדמות ביותר יכולות להשתלב עם מסד הנתונים של מועדון הלקוחות שלכם, באופן הזה הפילוח לקבוצות מתבצע בצורה אוטומטית ומתעדכן כאשר הנתונים משתנים. לצורך הדוגמא, כאשר אחד מחברי מועדון הלקוחות משנה את סוג החברות שלו או שמא כאשר לקוח חדש מצטרף למועדון הלקוחות. 

נצלו את יכולות הניתוח של מערכת הדיוור

מערכות דיוור איכותיות יעניקו לכם את האפשרות לעקוב אחר פעולות שונות לרבות: פתיחת מיילים, קליקים, ביטול הרשמה וכן הלאה. באופן הזה אתם תוכלו לראות כיצד חברי מועדון הלקוחות שלכם מקיימים אינטראקציה עם המיילים שלכם. מערכות דיוור מתקדמות במיוחד יספקו לכם תצואה הרבה יותר רחבה על חברי מועדון הלקוחות שלכם. לצורך הדוגמא, תוכלו לזהות חברי מועדון לקוחות שפותחים באופן קבוע מיילים שלכם אשר נוגעים למזון ומשקאות, אך נראה כי חלק מהם אינם מסוגלים לעמוד במחיר המינימלי אותו אתם מציעים. תוכלו לפלח את אותם חברי מועדון לשתי קבוצות נפרדות, לקבוצה בעלת הקושי תוכלו לשלוח מספר פעמים בחודש מיילים הנוגעים למבצעי אוכל. זוהי רק דוגמא קטנה לתקשורת השיווקית המתקדמת שמערכות דיוור מתקדמות יכולות לעזור לכם לייצר, באופן הזה אתם תוכלו להפוך את המיילים שלכם להרבה יותר חזקים, מושכים וממירים. 

בוחרים נכון – בוחרים ValueCard

חברת ValueCard מציעה לקהל הלקוחות שלה מערכת דיוור מתקדמת במיוחד הכוללת מנגנון יצירת קהלי יעד ופילוחים מתקדמים לטובת שיווק ממוקד לכל לקוח. לקבלת פרטים נוספים אנחנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר עוד היום. 

איך מנצלים את מערכת הדיוור