Fraud Blocker

איך משתמשים בדיוור אלקטרוני כתקשורת שיווקית עם פרסונליזציה?

איך משתמשים בדיוור אלקטרוני כתקשורת שיווקית עם פרסונליזציה?

הצלחה בשיווק דיגיטלי תלויה בגורמים רבים – אחד מן הגורמים הללו הוא דיוור אלקטרוני. שיווק באמצעות אימייל יכול להוות אמצעי יעיל במיוחד באמצעותו אתם יכולים להגיע לקהל היעד שלכם, אולם חשוב לעשות זאת בצורה נכונה. במאמר זה אנו נסביר לכם את תפקידו של הדיוור האלקטרוני, ונציג בפניכם מידע שיעזור לכם לבצע דיוור אלקטרוני בצורה טובה יותר.

מה זה שיווק בדוא"ל?

כאשר אנו מדברים על שיווק בדוא"ל אנחנו למעשה מדברים על שימוש בתקשורת דוא"ל כחלק מאסטרטגייה שיווקית לצורך הגעה ליעדים עסקיים ספציפיים. אתם יכולים להשתמש במיילים על מנת לייצר מכירות, לשפר את המעורבות של קהל הלקוחות שלכם, להשיג לקוחות חדשים, ליצור מודעות למותג שלכם ולתגמל לקוחות על נאמנות למותג. כאשר זה נוגע ללקוחות קיימים, שיווק בדוא"ל שם דגש בעיקר על מודעות ותקשורת. לעומת זאת, כאשר זה נוגע ללקוחות פוטנציאלים, אתם יכולים לעשות שימוש במיילים כדי למשוך ולפתות כחלק מקמפיין הסברה. 

מהם היתרונות של דיוור אלקטרוני?

שיווק באמצעות דואר אלקטרוני מביא עימו יתרונות רבים ומגוונים. אתם יכולים לשלוח הודעות לקהלים ספציפיים, לבנות קשרים עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים, ואפילו לפנות זמן להתעסקות בנושאים נוספים בעסק שלכם על ידי אוטומציה של דיוור אלקטרוני. יתר על כן, מאחר ומדובר בכלי שיווקי בר מדידה, אתם יכולים לעקוב אחר החזר ההשקעה שלכם. אתם יכולים להשתמש בתובנות שאתם מפיקים מהאימליים שאתם שולחים כדי לשפר את אסטרטגיית התקשורת השיווקית הכוללת שלכם. אסטרטגיית שיווק אפקטיבית בדוא"ל מובילה את הקוראים לבצע רכישות. 

מתי יש להשתמש בדיוור אלקטרוני במסע השיווק?

דואר אלקטרוני אינו שיטת תקשורת מיושנת, מדובר בכלי שיווק הכרחי בארגז הכלים שלכם. כאשר אתם מגדירים את התפקיד של הדיוור האלקטרוני בעסק שלכם, תחילה עליכם להבין מהם ערוצי השיווק הנוספים בהם אתם משתמשים, כיצד דואר אלקטרוני יכול להשלים את הצרכים שלכם ועוד. לצורך הדוגמא, אם שיווק בתשלום ברשתות החברתיות מהווה מרכיב עיקרי באסטרטגיית השיווק שלכם, אתם יכולים להשתמש בדוא"ל כדי לעקוב אחר לידים שמגיעים מהמודעות הדיגיטליות שלכם ולטפח אותם. כמו כן, אם אתם מפעילים מספר אירועים במקביל, אתם יכולים להשתמש בדוא"ל כדי להפנות תנועה לדפי האירועים שלכם ולעקוב אחר המשתתפים לצורך קבלת תובנות לאחר האירוע. 

הגדרת מטרת התקשורת

לכל תקשורת שיווקית צריכה להיות מטרה מסוימת. חמש המטרות העיקריות בהן משתמשים בדרך כלל על לקוחות הן: משיכה, היכרות, הודעה, המרה והמשכיות. כעת נפרט על כל אחת מן המטרות הללו:

  • משיכה – תקשורת שיווקית מסוג זה נועדה לעורר עניין ולהשיג שמות חדשים למסד הנתונים השיווקי שלכם.
  • היכרות – תקשורת שיווקית מסוג זה כוללת קמפיינים של קבלת פנים ומגוון פעילויות נוספות שמטרתן להציג לקהל שלכם את המותג שלכם או את הבעיה שהמוצר או השירות שלכם פותר.
  • הודעה/יידוע – המטרה של הודעות מן הסוג הזה היא ליידע את הקהל שלכם בנוגע לשירותים ו/או המוצרים שאתם מוכרים ולשכנע אותם לשקול לעשות שינוי. מסרים מסוג זה צריכים להראות על קשר ברור בין בעיה מסוימת לבין היכולת והגישה שלכם לפתור אותה. 
  • המרה – המטרה של הודעות מן הסוג הזה היא להמיר את קהל היעד שלכם ללידים או להזדמנויות מתאימות ( זאת בהתאם למבנה ניהול הלידים שלכם ). 
  • המשכיות – תמיד יהיה חלק מסוים ממסד הנתונים שלכם שאינו לוקח חלק פעיל במחזור הקנייה. על ידי תקשורת רציפה אתם יכולים לשמור על מסד הנתונים שלכם מעורב ולהבטיח כי המותג שלכם יישאר גם בראש של אלה שאינם מבצעים רכישות. 

 

איך משתמשים בדיוור אלקטרוני כתקשורת שיווקית עם פרסונליזציה? הצלחה בשיווק דיגיטלי תלויה בגורמים רבים - אחד מן הגורמים הללו הוא דיווקר אלקטרוני. שיווק באמצעות אימייל יכול להוות אמצעי יעיל במיוחד באמצעותו אתם יכולים להגיע לקהל היעד שלכם, אולם חשוב לעשות זאת בצורה נכונה. במאמר זה אנו נסביר לכם את תפקידו של הדיוור האלקטרוני, ונציג בפניכם מידע שיעזור לכם לבצע דיוור אלקטרוני בצורה טובה יותר. מה זה שיווק בדוא"ל? כאשר אנו מדברים על שיווק בדוא"ל אנחנו למעשה מדברים על שימוש בתקשורת דוא"ל כחלק מאסטרטגייה שיווקית לצורך הגעה ליעדים עסקיים ספציפיים. אתם יכולים להשתמש במיילים על מנת לייצר מכירות, לשפר את המעורבות של קהל הלקוחות שלכם, להשיג לקוחות חדשים, ליצור מודעות למותג שלכם ולתגמל לקוחות על נאמנות למותג. כאשר זה נוגע ללקוחות קיימים, שיווק בדוא"ל שם דגש בעיקר על מודעות ותקשורת. לעומת זאת, כאשר זה נוגע ללקוחות פוטנציאלים, אתם יכולים לעשות שימוש במיילים כדי למשוך ולפתות כחלק מקמפיין הסברה. מהם היתרונות של דיוור אלקטרוני? שיווק באמצעות דואר אלקטרוני מביא עימו יתרונות רבים ומגוונים. אתם יכולים לשלוח הודעות לקהלים ספציפיים, לבנות קשרים עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים, ואפילו לפנות זמן להתעסקות בנושאים נוספים בעסק שלכם על ידי אוטומציה של דיוור אלקטרוני. יתר על כן, מאחר ומדובר בכלי שיווקי בר מדידה, אתם יכולים לעקוב אחר החזר ההשקעה שלכם. אתם יכולים להשתמש בתובנות שאתם מפיקים מהאימליים שאתם שולחים כדי לשפר את אסטרטגיית התקשורת השיווקית הכוללת שלכם. אסטרטגיית שיווק אפקטיבית בדוא"ל מובילה את הקוראים לבצע רכישות. מתי יש להשתמש בדיוור אלקטרוני במסע השיווק? דואר אלקטרוני אינו שיטת תקשורת מיושנת, מדובר בכלי שיווק הכרחי בארגז הכלים שלכם. כאשר אתם מגדירים את התפקיד של הדיוור האלקטרוני בעסק שלכם, תחילה עליכם להבין מהם ערוצי השיווק הנוספים בהם אתם משתמשים, כיצד דואר אלקטרוני יכול להשלים את הצרכים שלכם ועוד. לצורך הדוגמא, אם שיווק בתשלום ברשתות החברתיות מהווה מרכיב עיקרי באסטרטגיית השיווק שלכם, אתם יכולים להשתמש בדוא"ל כדי לעקוב אחר לידים שמגיעים מהמודעות הדיגיטליות שלכם ולטפח אותם. כמו כן, אם אתם מפעילים מספר אירועים במקביל, אתם יכולים להשתמש בדוא"ל כדי להפנות תנועה לדפי האירועים שלכם ולעקוב אחר המשתתפים לצורך קבלת תובנות לאחר האירוע. הגדרת מטרת התקשורת לכל תקשורת שיווקית צריכה להיות מטרה מסוימת. חמש המטרות העיקריות בהן משתמשים בדרך כלל על לקוחות הן: משיכה, היכרות, הודעה, המרה והמשכיות. כעת נפרט על כל אחת מן המטרות הללו: משיכה - תקשורת שיווקית מסוג זה נועדה לעורר עניין ולהשיג שמות חדשים למסד הנתונים השיווקי שלכם. היכרות - תקשורת שיווקית מסוג זה כוללת קמפיינים של קבלת פנים ומגוון פעילויות נוספות שמטרתן להציג לקהל שלכם את המותג שלכם או את הבעיה שהמוצר או השירות שלכם פותר. הודעה/יידוע - המטרה של הודעות מן הסוג הזה היא ליידע את הקהל שלכם בנוגע לשירותים ו/או המוצרים שאתם מוכרים ולשכנע אותם לשקול לעשות שינוי. מסרים מסוג זה צריכים להראות על קשר ברור בין בעיה מסוימת לבין היכולת והגישה שלכם לפתור אותה. המרה - המטרה של הודעות מן הסוג הזה היא להמיר את קהל היעד שלכם ללידים או להזדמנויות מתאימות ( זאת בהתאם למבנה ניהול הלידים שלכם ). המשכיות - תמיד יהיה חלק מסוים ממסד הנתונים שלכם שאינו לוקח חלק פעיל במחזור הקנייה. על ידי תקשורת רציפה אתם יכולים לשמור על מסד הנתונים שלכם מעורב ולהבטיח כי המותג שלכם יישאר גם בראש של אלה שאינם מבצעים רכישות.