Fraud Blocker

הקמת מועדון לקוחות לעסק שלך

הקמת מועדון לקוחות לעסק נחשבת לאחת הדרכים הפופולריות והיעילות ביותר כיום בהן ניתן להשתמש על מנת להגדיל את הכנסות בית העסק באמצעות שמירה על קהל הלקוחות הקיים של העסק. כיום מועדון לקוחות נחשב לאחד האלמנטים הנפוצים והמוכרים ביותר בשוק המודרני – מערבי. נכון להיום כמעט ולא ניתן למנות רשתות וחנויות בכל התחומים שאינן מציעות לקהל הלקוחות שלהן את האפשרות להצטרף למועדון הלקוחות בתמורה להטבות שונות.

בעלי עסקים רבים אינם מקימים מועדון לקוחות לעסק שלהם מאחר והם אינם יודעים כיצד לעשות זאת. אם גם אתם חלק מאותם בעלי עסקים אין לכם סיבה לדאוג, במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי בנוגע להקמת מועדון לקוחות לעסק שלכם.

מהי המטרה של מועדון לקוחות לעסק?

 הקמת מועדון לקוחות הינה שיטה באמצעותה ניתן לבסס את הנאמנות של קהל הלקוחות של בית העסק. כאשר אנו מדברים על לקוחות נאמנים אנחנו למעשה מדברים על לקוחות אשר חוזרים לבית העסק, מכירים את רמת האיכות של המוצרים אשר מוצעים למכירה בעסק ואפילו עוזרים לפרסם את בית העסק בדרכים עקיפות. מועדוני לקוחות מעניקים לבתי עסק את היכולת לעודד את הנאמנות של קהל הלקוחות שלהם בצורה קלה ופשוטה, באמצעות הענקת מחירים זולים יותר ופרסום של הטבות ומבצעים שונים. כך קהל הלקוחות של העסק יכול לחסוך כסף על ידי הצטרפות למועדון הלקוחות.

מהם היתרונות של מועדון לקוחות לעסק?

 מרבית החברות הגדולות בכל רחבי העולם עושות שימוש במועדוני לקוחות בשל היתרונות הרבים שהם מביאים לכל עסק. ריכזנו עבורכם מידע בנוגע לחלק מן היתרונות הבולטים ביותר של הקמת מועדון לקוחות לעסק.

  • גישה למידע חשוב – כיום חברות רבות עושות שימוש במערכות מתקדמות המעניקות את האפשרות להשתמש בנתוני העסקה של לקוח אשר העביר את כרטיס המועדון שלו במהלך הרכישה, לעבד את אותם נתונים ולקבל תמונה מקיפה בנוגע לאותו לקוח. באופן הזה ניתן לבדוק מהי התדירות בה הלקוח מבקר בבית העסק, מהי העלות של עסקה ממוצעת אותה מבצע הלקוח, מהי הדרך בה הלקוח נוהג לממש את ההטבות שלו, באילו סניפים הלקוח קונה יותר ובאילו פחות ( במידה וקיימים סניפים לבית העסק) ועוד. באמצעות הנתונים הללו אתם יכולים להבין את הרגלי הקנייה של לקוחות בית העסק שלכם, לנתח את הנתונים השונים ובזכות כך להתאים את המסרים השיווקיים של בית העסק לצרכים של הלקוח.

חברת VALUECARD מעניקה לקהל הלקוחות שלה גישה למערכות טכנולוגיות מתקדמות ביותר באמצעותן ניתן לנתח מגוון רחב של נתונים רלוונטיים ואפילו לבנות קהלי יעד שונים בהתאם לפרמטרים עליהם מחליט בעל העסק.

  • בניית נאמנות עם קהל הלקוחות – הערך החשוב ביותר אותו מועדון הלקוחות מעצים הוא ערך הנאמנות. כאשר לקוח מסכים להצטרף למועדון לקוחות של בית עסק כזה או אחר הוא למעשה נכנס למערכת יחסים הדדית עם בית העסק. לקוחות אשר לוקחים חלק במועדון הלקוחות של בית עסק מסוים רוצים ומצפים לקבל מבצעים והטבות שונות מאחר והם לא לקוחות רגילים. המבצעים וההטבות השונות שחברי מועדון מקבלים גורמים להם להרגיש שייכים יותר ומחוברים יותר לבית העסק ולמותג ובשל כך הרצון שלהם להמשיך ולקחת חלק במועדון הלקוחות של בית העסק גדל.

למעשה, ככל שבית העסק ימשיך לספק לחברי מועדון הלקוחות שלו מבצעים והטבות מתאימות כך הנאמנות של הלקוחות לעסק תמשיך לגדול.

 אמרתם מועדון לקוחות אמרתם "VALUECARD"

 חברת VALUECARD הינה חברה העוסקת בפיתוח של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וחדשניים לצורך הקמה, תפעול וניהול של מועדוני לקוחות לבתי עסק בכל התחומים. המערכות המתקדמות בהן משתמשת חברת VALUECARD מתממשקות זו לזו ומאפשרות לכל בית עסק לנהל תהליכי שיווק יעילים, להניע לקוחות לפעולה, לחזק את הנאמנות עם קהל הלקוחות של העסק, להגדיל את כמות המכירות בעסק ולחזק את שם המותג.

אנו מזמינים גם אתכם להצטרף לשירותים שלנו, להקים מועדון לקוחות לעסק שלכם וליהנות מקהל לקוחות נאמן שאוהב לרכוש אצלכם.

 

 

מועדוני לקוחות