כל בעלי העסקים בכל תחום כזה או אחר שואפים להרחיב את הפעילות העסקית שלהם עד כמה שניתן, להשיג קהל לקוחות איכותי ונאמן לעסק ולאסוף כמה שיותר הצלחות. על מנת להשיג את המטרות הללו כל בעל עסק צריך להעניק ללקוח שלו סיבה מספיק טובה להפוך ללקוח קבוע של בית העסק ולהגיע לבית העסק פעמים נוספות. אחת מדרכי הפעולה הפופולריות והיעילות ביותר כיום בהן משתמשים בעלי עסקים רבים לצורך חיזוק האמון והקשר עם לקוחות בית העסק היא הקמה של מועדון לקוחות לבית העסק.
כל בעל עסק יכול להקים מועדון לקוחות עבור בית העסק שלו בצורה קלה ופשוטה, אולם כדי שמועדון לקוחות יצליח לחזק את הקשר עם קהל הלקוחות של העסק ויעזור לבנות מערכת יחסים מבוססת אמון עם קהל הלקוחות, על מועדון הלקוחות להיות בנוי באופן מקצועי ואיכותי ועליו להעניק ערך ללקוחות העסק.
במאמר זה תוכלו למצוא מידע חיוני בנוגע להקמת מועדוני לקוחות לעסקים, מידע זה יעזור לכם להקים מועדון לקוחות איכותי עבור קהל הלקוחות של העסק שלכם, כמו כן בהמשך המאמר תוכלו למצוא מידע בנוגע ליתרונות הייחודיים של מועדוני לקוחות לעסקים.
מהם היתרונות של מועדון לקוחות לעסק?
מועדוני לקוחות לעסקים נחשבים לפופולאריים כל כך בכל רחבי העולם מאחר והם מביאים עימם יתרונות רבים לכל בית עסק בכל תחום. ריכזנו עבורכם מידע בנוגע לחלק מהיתרונות הבולטים ביותר של מועדוני לקוחות לעסקים.
- סדר וארגון – סדר וארגון עוזרים לנו כמעט בכל תחום בחיינו. אין ספק כי רשימה של לקוחות העסק יכולה רק להועיל, באמצעות רשימה של לקוחות בית העסק ניתן ללמוד על הרגלי הצריכה של הלקוחות ולעקוב אחר הפעילות שלהם. רשימה של לקוחות בית העסק היא חלק בלתי נפרד מיצירת מערך שיווקי לבית העסק שלכם, ללא כל קשר לגודלו. באמצעות מועדון לקוחות אתם יכולים להעשיר את המידע שיש לכם על לקוחות העסק.
- רמת שירות גבוהה יותר – באמצעות מועדון לקוחות אתם יכולים לספק שירות איכותי ואישי יותר ללקוחות העסק, לנהל רשימת מעקב אחר הצרכים שלהם ולהציע להם שירותים ופתרונות. אולם, ההשפעה האמיתית של מועדון לקוחות באה לידי ביטוי בקשר ה”חברי” שהוא מאפשר לכם לקיים עם לקוחות העסק. בדרך כלל, בעלי עסקים פונים לחברי מועדון הלקוחות של העסק שלהם באופן פחות פורמלי ויותר חברותי, מה שבצורה אוטומטית מוביל להורדת מחסומים בהם אנשי פרסום חיצוניים בוודאות היו נתקלים.
- תוצאות טובות יותר – אחד היתרונות הבולטים ביותר של מועדון לקוחות לעסקים הוא שפניות מכירתיות דרך מועדוני לקוחות משיגות תוצאות טובות יותר בהשקעה קטנה יותר.
- קהל לקוחות נאמן – אחד הדברים החשובים ביותר אותם מקבלים במסגרת הקמת מועדון לקוחות לעסק הוא העצמת ערך הנאמנות בין העסק לבין קהל הלקוחות שלו. בעת בה לקוח מוכן להצטרף למועדון הלקוחות של העסק שלכם, למעשה מאותו רגע הוא לוקח חלק במערכת יחסים הדדית בינו לבין העסק. כאשר לקוח מסכים להצטרף למועדון לקוחות של עסק כלשהו הוא מצפה לקבל מבית העסק הטבות ומבצעים שונים מכיוון שהוא אינו לקוח רגיל. כאשר חבר מועדון לקוחות של עסק מסוים מקבל הטבה מיוחדת הוא מרגיש שייך יותר ומחובר יותר למותג ולעסק וכתוצאה מכך הרצון שלו להמשיך לקחת חלק במועדון הלקוחות של העסק נהיה גדול יותר. כל עוד בית העסק ימשיך להעניק לחברי מועדון הלקוחות שלו הטבות ומבצעים מתאימים כך הלקוחות יהפכו נאמנים יותר ויותר.
הקמת מועדון לקוחות – אפיון קהל לקוחות
אחת הנקודות החשובות ביותר במסגרת הקמת מועדוני לקוחות לעסקים היא אפיון קהל הלקוחות של העסק. בעת בה אתם מאפיינים את קהל הלקוחות של בית העסק שלכם אנו ממליצים לכם להתייחס לנקודות הבאות: מי הם הלקוחות העכשוויים של בית העסק? אילו הרגלי צריכה יש ללקוחות בית העסק? על כמה עומדת עלות רכישה ממוצעת בבית העסק? מהם המוצרים הפופולריים ביותר בבית העסק שלכם? אילו מחלוקות הן הפופולריות ביותר בבית העסק שלכם? כל כמה זמן לקוחות נוהגים לבקר בעסק? וכל שאלה נוספת שיכולה לעזור לכם לאפיין בצורה טובה יותר את קהל הלקוחות של העסק שלכם.
ככל שכמות השאלות עליה תענו תהיה גדולה יותר כך אפיון לקוחות העסק שלכם יהיה מדויק יותר. לאחר שתסיימו להשיב על כל השאלות שהצלחתם להעלות השלב הבא יהיה הצבת מטרות ויעדים אליהם אתם שואפים. בעלי עסקים מסוימים יעדיפו להגדיל את העלות הממוצעת של עסקה בבית העסק, בעלי עסקים אחרים יעדיפו להגדיל את כמות הביקורים של לקוחות בבית העסק ואחרים ישאפו למכור יותר מוצרים ממחלקות מסוימות. כל בעל עסק הוא בעל יעדים שונים ומטרות שונות. בעקבות כך חשוב להבין מראש את היעדים ולהגדיר אותם בצורה כמה שיותר מדויקת.
נושא חשוב נוסף אליו יש להתייחס הוא קהל היעד החדש אליו אתם רוצים לפנות. לאחר שתגדירו את קהל היעד החדש אליו אתם מעוניינים לפנות אנו ממליצים לכם להכין תכנית פעולה מקיפה ומסודרת אשר באמצעותה תגרמו לקהל היעד החדש להתעניין במותג ובעסק שלכם.
עבודה עם מערכות טכנולוגיות מתקדמות
אחד הנושאים אליו ממליצים בעלי עסקים רבים להתייחס במהלך ניהול של מועדוני לקוחות הוא עבודה עם מערכות טכנולוגיות מתקדמות שמקלות על ניהול מועדון הלקוחות.
בראש ובראשונה באמצעות שימוש בערכות טכנולוגיות מתקדמות אתם תוכלו לקבל מידע נרחב וחשוב מאוד על לקוחות העסק שלכם. באמצעות הנתונים הללו אתם תוכלו להבין את הרגלי הצריכה של לקוחות העסק וכך תוכלו לדעת אילו הודעות שיווקיות לשלוח להם כדי לעורר אצלם עניין.
בנוסף על כך, המערכות בהן ניתן להשתמש כיום לצורך ניהול מועדוני לקוחות יודעות לבצע מגוון רחב של פעולות שונות בצורה אוטומטית, יתרון זה בלבד יחסוך לכם זמן רב ויקר אותו תוכלו להשקיע בפיתוח בית העסק.
יתרה מכך, מרבית המערכות בהן ניתן להשתמש לצורך ניהול מועדוני לקוחות יודעות להתממשק בצורה מושלמת לקופה של בית העסק, לאתר האינטרנט של העסק וגם לרשתות החברתיות השונות.
לא ניתן להתווכח עם העובדה כי עבודה עם מערכות טכנולוגיות מתקדמות במסגרת ניהול של מועדון לקוחות עוזרת באופן משמעותי לפתח את מועדון הלקוחות של העסק ותורמת ליעילות בעבודה.
חברת Valuecard – מקימים עבורכם מועדון לקוחות
לא מעט בעלי עסקים בכל רחבי הארץ מעדיפים לא להקים מועדון לקוחות לבית העסק שלהם ומוותרים על היתרונות הרבים הכרוכים בהקמת מועדון לקוחות מכיוון שאין להם מושג איך מתחילים להקים מועדון לקוחות מקצועי ואיכותי וכיצד ממשיכים לנהל אותו לאורך זמן. אם גם אתה בעל עסק שוויתר על הקמת מועדון לקוחות לעסק שלו אתה נמצא במקום הנכון. ישנן לא מעט חברות במדינת ישראל אשר מעניקות שירותים של הקמת מועדוני לקוחות לעסקים וניהול מלא שלהם.
חברת Valuecard היא אחת מן החברות הללו והיא כבר הקימה מועדוני לקוחות למאות עסקים בכל רחבי הארץ וממשיכה לנהל אותם בצורה מקצועית ואיכותית. חברת Valuecard עושה שימוש במערכות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ועוזרת לבעלי עסקים בכל התחומים לחזק את הקשר עם קהל הלקוחות שלהם.