מהם היתרונות הטמונים בהקמת מועדון לקוחות לעסק שלך
שוברי מתנה ושוברים לקידום מכירות הפכו בשנים האחרונות לשם דבר ולמוצר מבוקש במיוחד בקרב עסקים רבים, ולא בכדי: שהרי באמצעותם ניתן לבצע שדרוג משמעותי בכל הנוגע לאסטרטגיה השיווקית של העסק. אך יחד עם זאת, חשוב ללמוד כיצד ניתן לדעת שהם אכן פועלים על מנת לקדם את העסק. במאמר קצר ותמציתי זה אנו נלמד כיצד להפיק את המירב מתזמון ותקציב השיווק הנתון של עסק; זאת, על ידי מעקב וניתור הצלחת המהלכים השיווקיים- צעד אשר יאפשר לקבוע מהם המהלכים היעילים והמתאימים עבור כל לקוח. ובקצרה: נענה על השאלה איך בונים מערכת שוברים לעסק שלך.
מעקב אחר מהלכי השיווק ותוצאותיהם
אחת הדרכים הפשוטות והקלות ביותר לביצוע מעקב אחר הצלחת המהלכים השיווקיים של עסק, הינה באמצעות הוספת קוד מעקב לשוברים אותם הוא מחלק. באופן כזה, כאשר שוברי המתנה ממומשים, בעל העסק יכול להשתמש באותו קוד מעקב על מנת לתעד תגובות של לקוחות ואף לחלק אותם לקטגוריות. את המעקב ניתן לבצע בכמה אופנים: ניתן למשל להוסיף מספרים ייחודיים לשוברי המתנה– באמצעותם יכול בעל העסק לעקוב אחר מועד המימוש של השוברים, כמו גם על ידי מי ועל ידי איזה מוצר או שירות הוא מומש. לא זו אף זו: על ידי הוספת מספרי מעקב ייחודיים, בעל העסק יכול להבטיח ששוברי המתנה לא ישוכפלו או ימומשו יותר מפעם אחת. דרך נוספת לבצע את המעקב, הינה על ידי הוספת קודים פרטניים לקופונים; זאת, על מנת לעקוב אחר תגובותיהם של הלקוחות. ניתן להשתמש בקודים שונים עבור ההודעות השיווקיות, הפרסומות או קידומי המכירות השונים. באמצעות קודים אלה, ניתן לעקוב אחר האופן שבו הלקוחות למדו אודות ההצעה שהם קיבלו מבית העסק. באופן זה אפשר להפיק לקחים בכל הנוגע למאמצים השיווקיים שעתידים לבוא, ללמוד עוד על אודות הלקוחות אשר נמשכים לעסק, ומה בדיוק צד את תשומת לבם של הלקוחות.
סיכום
הקמת מועדון לקוחות לעסק שלך יאפשר לך לעקוב ולפנות אליהם באופן אישי- מה שבתורו ייצור חזרה גדולה יותר של לקוחות.