Fraud Blocker

פתרונות מתקדמים

עבור הקמה וניהול של מועדוני לקוחות

https://home.valuecard.co.il/he/דף-הבית/

מועדון לקוחות, מה זה ולמה כדאי לי להקים אחד כזה?

מועדון הלקוחות מאפשר מעקב ופנייה אישית ללקוחות על מנת ליצור חזרה גדולה יותר של לקוחות בטווח זמן קצר יותר והכרה של העסק בלקוחותיו הקבועים.
שימוש במועדון החברים למעשה הופך את הלקוחות של העסק ל"שבויים" חיוביים.

הכלים שבעזרתם עושם זאת:

  • תכנית נאמנות: מאפשרת חזרה בטוחה של חברי המועדון למימוש של הכסף / הנקודות / הביקורים שצברו בתוכנית וכמובן צבירתם בכל ביקור
  • הטבות קבועות: בעת ההצטרפות / ביום ההולדת / ביום הנישואין או היום המיוחד
  • זיהוי לקוחות "אחרים": ניתן בעת ההצטרפות לשאול שאלות מנחות ובכך "לסמן" את החברים המיוחדים שלכם. לדוגמא: טבעוניים / אנשי צהריים. ערב וכו'.
  • ניתוח דאטה (מידע) והסקת מסקנות: בהתאם להרגלי הצריכה של חברי המועדון
  • חלוקת חברי המועדון לדרגות: תוך הבנה של כל מדרג ומתן הטבות / תקשורת שיווקית בהתאם
  • העולם היום משתנה בקצב מהיר, אנשים בוררים ובוחנים היטב איפה הם מוצאים את כספם ולכן חשוב מאוד לדעת לזהות אותם, לאתר, לטרגט ולפנות אליהם.
    כמובן שכולנו אוהבים לשלם פחות אבל עוד יותר אנחנו אוהבים להרגיש חשובים – מועדון לקוחות הוא בדיוק התשובה לכך.
ואליוקארד אפליקציה

מדוע וליוקארד היא הפתרון עבורך?

יש לנו את הידע והניסיון

עם ניסיון של למעלה מ-15 שנים בתחום הנאמנות ומועדוני הלקוחות, יש לנו ידע רב שמבוסס על מגוון בתי עסק ומדידת מהלכים שיווקיים מצליחים, שיטות ניהול ייחודיות וחדשנות טכנולוגית בפלטפורמה שלנו. כל אלה מייצרים דינמיות אינסופית בניהול תוכניות הנאמנות שלך והופכים אותנו לפתרון המושלם לעסק שלך.

שותפים לאורך כל הדרך

יש לנו את מה שצריך כדי להבין את צרכי העסק שלך ולבנות עבורך שירות מותאם אישית שיזניק את מועדון הלקוחות שלך גבוה. עם הצוות המקצועי והידידותי שלנו, השמיים הם הגבול.

One Stop Shop

אנחנו בוליוקארד עובדים במספר ערוצים במקביל ומציעים שירותים גם בפן הטכנולוגי וגם בפן הניהולי. באמצעות השירות שלנו תוכלו לנהל את תוכניות הנאמנות שלכם מכל זווית – תקשורת שיווקית, ניתוח דאטה, הזמנות מקוונות, תוסף להטמעת פעילות מועדון לקוחות באתר הסחר, ועוד.

תרצו לדעת עוד?

הקמת מועדון לקוחות, איך עושים את זה במספר צעדים פשוטים

 איך מתחילים? עם כמות האופציות והפיצ'רים שיש לנו כבר עכשיו אפשר לפעמים ללכת לאיבוד. אז בואו נעשה סדר בתהליך:

1. מגדירים אסטרטגיה עסקית

  • מי הלקוחות שלך?
    מבוגרים / צעירים / זקנים / קהל יעד מגוון
  • מועדון אקסקלוסיבי / מועדון פשוט?
    הכוונה האם תרצה להקים מועדון מיוחד בעל הטבות יקרות או שאולי תרצה לשמור את המועדון פשוט יותר ללא עלות הצטרפות
  • מודל המועדון?
    קביעת הטבות קבועות: הצטרפות / יום הולדת / יום מיוחד/ נישואין + תכנית נאמנות.
  • מוצרים נלווים
    מערכת הזמנות אונליין, גיפט קארד דיגיטלי – בהתאם לצורכי העסק אופיו.

2. מאפיינים את המועדון

  • איך אתם רוצים לתקשר עם הלקוחות שלכם?
  • מה התדירות של התקשורת?
  • מה השפה השיווקית שלכם?
  • תנו לטכנולוגיה לעבוד בשבילכם – עם חיבורים לארנק של אפל, ולקמפיינים שלכם בסושייאל ובגוגל. ככה יוצרים חשיפה שיווקית רחבה לחברי המועדון בכל הערוצים הדיגיטליים.

3. הקמת המועדון על מערכת וליוקארד ושימוש בפיצ'רים הנכונים

  • מודלים ייחודיים של מועדוני לקוחות
  • מגוון רחב של סוגי ההטבות האפשרויות
  • תכניות נאמנות: Cash Back / צבירות נקודות / צבירות ביקורים
  • אפליקציית white label – מועדון בכף היד ללקוחות
  • מערכת הזמנות White label – בעלת התממשקות מלאה עם מועדון החברים
  • חיבור אתר הסחר / אונליין עם חברי המועדון: התוסף שלנו עובד עם אתרי וורדפרס / שופיפיי (והיד עוד נטויה ליצור עוד שותפויות בהמשך..)

עם בשותפויות עסקינן, כמובן שאנו בוחנים עוד כלים שיעזרו ללקוחות שלנו לחבר את המועדון עם שלל ההזדמנויות והכלים הנוספים שיש בחוץ. לכן אנו בוחרים לשתף פעולה עם שחקנים משמעותיים נוספים בהן ספקים נוספים של מערכות משלוחים, פלטפורמות שיווק שונות ועוד.

כלים בניהול מועדון לקוחות שיעזרו לך להגדיל מכירות

אסטרטגיה

תקשורת שיווקית נכונה

תדירות נכונה בפנייה ללקוחות תוך הנעה לפעולה, פנייה אישית ללקוחות ויצירת תוכן פרסונלי עבורם, יצירת קהלי יעד ייעודיים על פי התנהגות צרכנית ושימוש במגוון ערוצי שיווק כגון: ניוזלטרים, סמסים, פוש, דיגיטל.

דוחות וסקרים

דוחות סקרים ואנליטיקות

ניתוח התנהגות צרכנית מבוססת דאטה, זיהוי לקוחות וצרכיהם על ידי סקרים וזיהוי לקוחות רדומים או כאלה אשר צריכים עידוד ודחיפה.

תמריצים

תמריצי הטבות קבועות

צבירת קאשבק או נקודות, כרטיסיות ניקובים על פי ביקורים או פריטים, כרטיסי מנוי, הטבות לביקור הבא המוגבלות בזמן.

תמריצים אישיים

תמריצי הטבות אישיות

הטבת הצטרפות מיוחדת, הטבה לימים מיוחדים כמו יום הולדת / יום נישואין והטבות פרסונליות ללקוח רדם

אינגייג'מנט

הטבות מעודדות אנגייג'נמנט

הטבות בעת מילוי סקר, מבצעי חבר מביא חבר, מעורבות כמו לייקים או תגובות והעלת פוסטים.

סיפורי לקוח

ביסקוטי

מועדון לקוחות וחנות אונליין לביסקוטי

ביסקוטי היא מאפייה איכותית עם סניפים רבים ברחבי הארץ. היא מציעה מאפים מענגים, עוגות, טארטים מיוחדים ועוד. וליוקארד מספקת לביסקוטי את "החבילה המלאה" בניהול מועדון הלקוחות.

מועדון לקוחות וחנות אונליין לביסקוטי

מבין לקוחותינו:

עלינו

וליוקארד הוקמה בשנת 2007 על ידי דן קליפשטיין וממוקמת ברמת החייל, תל אביב.
החברה יוצרת יכולות ומימדים חדשים הבאים לידי ביטוי בניהול מועדוני לקוחות באופן חכם ויעיל, אוטומציה של תהליכים, חיסכון רב בעבודה ידנית ודיוק בקבלת החלטות.