Fraud Blocker

איך משתמשים בניוזלטר להחזרת לקוחות עם צבירת נקודות

מה זה ניוזלטר?

ניוזלטר זהו דף מעוצב שנשלח בדרך כלל דרך המייל, ללקוחות שרשומים לקבל מידע שיווקי מהחברה אליה הם רשומים. דרך הניוזלטר החברה מעדכנת במבצעים חדשים, שינויים שנעשים, סחורה חדשה והטבות נוספות.

ניוזלטר הוא כלי חזק למשוך לקוחות קיימים שיחזרו ויקנו פעם נוספת בזכות מבצעים חדשים, וכן לעודד לקוחות שאינם לקוחות קבועים לרכוש מהחברה, בעיקר מוצרים שהם לא חשבו שהם רוצים לרכוש ומשתלם להם לעשות זאת בעזרת ההטבות והמבצעים.

שיטת הקאשבק וצבירת הנקודות

השיטה הטובה והיעילה ביותר להחזיר לקוחות לקנייה נוספת אצלכם היא לתת להם משהו על כל קנייה שהם מבצעים. בעזרת קאשבק, שזו שיטה בה הלקוחות מקבלים בחזרה כסף לקנייה נוספת לאחר שהקונים בחברה, וכך זה מושך אותם להמשיך ולקנות עוד. וכן בעזרת שיטת צבירת הנקודות הידועה.

ניתן לבצע צבירת נקודות במגוון של דרכים לבחירת החברה, אפשר לצבור נקודות באחוז לבחירתכם על כל קנייה שמבצעים, ניתן לצבור יותר נקודות על מוצרים מסוים או ברכישה מהאתר וכן הלאה. בהתאם לכך, אפשר גם לקבוע את מדיניות השימוש בנקודות לפי מה שמתאים לכם, אפשר להחליט מה שווה כל נקודה, ועל איזה מוצרים ניתן לבזבז אותה, כאשר המדיניות הנפוצה ביותר היא קנייה של כל מוצר בעזרת הנקודות, כשכל נקודה שווה שקל אחד.

קאשבק וצבירת נקודות הוא משהו שלרוב מגיע לחברי מועדון בלבד, כך מוודאים שהלקוח אכן יחזור לקנות, ובעצם הצירוף שלו למועדון, מעודדים את הרצון שלו להשתמש בהטבות שלו ולחזור לקנות אצלכם כדי לממש אותן.

פרסום נכון בניוזלטר

ללקוחות שרכשו מכם באונליין, ולקוחות שהצטרפו למועדון שלכם או לשירות הקאשבק, ניתנת הבחירה האם לקבל מידע שיווקי הכולל מבצעים וניוזלטרים. רוב הלקוחות לא יורידו את הסימון האוטומטי מקבלת התוכן, ולכן יקבלו את כל העדכונים בדיוור ישיר.

כדי לעודד הצטרפות למועדון הלקוחות, כדי להיות חלק מהלקוחות שיכולים להשתמש בצבירת נקודות, אפשר להשתמש בפלטפורמה של הניוזלטר.

ניוזלטר מעוצב וברור לקריאה, עם אותיות גדולות, צבעים שמושכים את העין, וניסוח מינימלי בעזרת מילים ברורות מעביר את המסר אותו אתם רוצים לשגר ללקוחות שלכם בבירור רב. ברגע שהניוזלטר יתפוס את הלקוחות והם יקראו על המבצעים החדשים וההטבות של המועדון, זה יעודד אותם להצטרף גם הם.

לכן, בעקיפין דרך פרסום שיווקי ומעניין, אפשר לעודד בקלות לקוחות ישנים שלא רכשו אצלכם זמן רב, ולהחזיר אותם לקנות בעזרת נקודות, ולצרף אותם למועדון כדי לעודד אותם לחזור לקנות פעמים נוספות, בזכות שיטת הנקודות.

השיטות של צבירת נקודות וקאשבק כבר הוכיחו את עצמן בעבר כיעילות ומעודדות רכישה, ומלבד היותן מגדילות את הרכישות לחברה המיישמת אותן, הן גם עוזרות ללקוחות לרכוש מוצרים שהם צריכים ורוצים בהנחות ובמחירים מוזלים.

איך משתמשים בניוזלטר להחזרת לקוחות עם צבירת נקודות
דילוג לתוכן