Fraud Blocker

שיפור תכניות נאמנות לקוחות באמצעות בינה מלאכותית

כל בעל עסק יודע שקל יותר למכור עוד מוצרים או שירותים ללקוח קיים, מאשר להשיג לקוחות חדשים. בהתאם תוכנית נאמנות לקוחות היא מרכיב הכרחי באסטרטגיית השיווק של עסקים חכמים. בינה מלאכותית יכולה לשפר את התוכנית באופן משמעותי, וכאן בעמוד תמצאו מידע שיעזור לכם למנף את ה-AI למטרה החשובה הזו.

מקסימום מידע מועיל

המפתח העיקרי להתנהלות עסקית מיטבית הוא דאטה. השאלה היא איך לאסוף את כל הנתונים שעשויים להיות חיוניים בלי לפספס שום פרט, והתשובה היא בינה מלאכותית. עוד שאלה מתבקשת היא איך להבין מהם הנתונים הרלוונטיים באמת לכל החלטה, וגם לשאלה הזו התשובה היא AI. בנוסף, כלים עכשוויים שמנצלים את כוח המחשוב וגם את יכולות החשיבה שהצלחנו להעניק למכונות עוזרים לבעלי עסקים לתרגם Data לתובנות מדויקות ולהחלטות מועילות.

בהקשר הספציפי של שיפור תוכניות נאמנות לקוחות בינה מלאכותית אוספת, ממיינת ומנתחת נתונים לגבי הרגלי הקנייה של כל לקוח, העדפות, דפוסי התנהגות, תגובות להצעות שונות ועוד ועוד – וכך יכולה להציע דרכים אפקטיביות להניע אותו לפעולה הרצויה.

יחס אישי ללקוחות – באמצעות AI

פעם, בעלי עסקים רבים הכירו כל לקוח ולקוחה באופן אישי. ישראל הייתה מדינה קטנה, העסקים היו קטנים, ובעל חנות הנעליים השכונתית ידע איזה נעליים אוהב כל קונה, מה המידה המתאימה ואפילו מתי יש לילד שלו יום הולדת. היום, כשהעסקים גדולים ובחלק לא מבוטל מהמקרים הלקוחות קונים בכלל אונליין, ואין קשר ישיר איתם, בעל העסק לא יכול להעניק יחס אישי.

AI לעומת זאת כן. חשוב להדגיש שאנשים, גם בעידן הטכנולוגי, עדיין זקוקים ליחס אישי. לא תמיד הצורך הזה מודע, אבל הוא קיים. כשאדם מקבל הצעה שמרגישה אישית, כזו שנתפרה במיוחד עבורו, הסיכוי שהוא ייענה לה בחיוב גבוה במיוחד. בהתאם, יש לבינה מלאכותית יכולת לבנות הצעות שאי אפשר לסרב להן, וכך למקסם את התועלת מכל תוכנית שיפור נאמנות לקוחות.

אוטומציות אפקטיביות

דרך נוספת שבה תורמת בינה מלאכותית לשיפור תוכניות נאמנות לקוחות היא אוטומציות אפקטיביות. ככל שלעסק יש יותר לקוחות – קבועים, מזדמנים ולפעמים גם כאלה פוטנציאליים, ש"רק" הביעו עניין בשירות או מוצר – כך קשה יותר לשמור על קשר עם כולם. למעשה זוהי משימה כמעט בלתי אפשרית. אפשר אמנם לשלוח ניוזלטר כללי לכולם, או SMS בתפוצה רחבה, אבל התועלת מוגבלת בגלל שכולנו מוצפים בגירויים והצעות. כשנעזרים בכלי AI ייעודיים למטרה הזו, כאלה שכוללים אוטומציות מדויקות וחכמות, אפשר גם לשמר את העסק בתודעה של כלל הלקוחות, בתדירות האופטימלית, וגם לעשות זאת באופן שמותאם למאפיינים הספציפיים של קבוצות שונות ואפילו לכל אחד בנפרד כשיש מאפיינים ייחודיים. כמו כן היקף שעות העבודה שיושקעו בכך יהיה נמוך, בזכות האוטומציות.

למידה מהירה ומתמדת

עוד סיבה להמלצה על שיפור תוכניות נאמנות לקוחות באמצעות בינה מלאכותית היא היכולת שלה ללמוד. בעצם לא "רק" ללמוד אלא גם לעשות זאת במהירות, ובאופן קבוע. היכולת הזו משדרגת את הביצועים של המערכת והופכת אותה למשתלמת יותר ויותר ככל שמשתמשים בה יותר.

עוד כדאי לזכור שלקוחות מרוצים מניבים תועלת כפולה: קודם כל, הם ממשיכים לקנות עוד מוצרים ושירותים, וכך העסק נהנה מרמת הכנסות גבוהה יותר. שנית, הסיכוי שהם ימליצו על העסק לחברים ומכרים עולה. שיווק מפה לאוזן הוא אפקטיבי מאוד וכמובן זול, ולכן זוהי תועלת משמעותית במיוחד.

העתיד שייך ל-AI – וכבר היום אפשר לשדרג את הקשר עם הלקוחות עם בינה מלאכותית. עסק שלא יעשה זאת יישאר מאחור, וחבל.

שיפור תכניות נאמנות לקוחות באמצעות בינה מלאכותית
הפתרונות שלנו יכולים להגדיל לך את הרווחים!

השאירו פרטים ונשמח להציג לכם פתרונות עוצמתיים שישדרגו את העסק שלכם לרמה הבאה!

דילוג לתוכן