ערך מוסף שניתן להוסיף לניוזלטר
ניוזלטר הוא כלי שיכול לקדם את המכירות שלכם בקלות, עם מודעות צבעוניות ומושכות שגורמות ללקוחות הרשומים לקבל מידע שיווקי לקנות עוד. אך ניוזלטר בעצמו לא מספיק כדי פשוט למשוך את הלקוח, ישנם כמה דברים שכדאי להוסיף כדי לגרום ללקוח לקנות עוד.
הדברים העיקריים שיש להוסיף הם מודעה ברורה עם צבעים מושכים, נראות נעימה וטקסט גדול וברור. בנוסף לכך, יש להוסיף לניוזלטר קישורים שמובילים לרכישה, כדי לקצר את העבודה של הלקוח ולהביא אותו ישירות לאתר.
אך הערכים המוספים שמושכים לקוחות הכי הרבה לרכישה באתר, הם קופון וקאשבק. כדי להבין איך למשוך לקוח לרכישה עם ניוזלטר בעזרת התוספות האלו, נבין תחילה מה זה אומר קופון וקאשבק.
קופונים וקאשבק
קופונים הם תוסף שאפשר לשים בתוך הניוזלטר ונותנים הנחות ומבצעים אקסקלוסיביים למי שרשום לקבלת מידע שיווקי וניוזלטר. הם יכולים להיות מוגבלים לכמות לקוחות, לפריטים ספציפיים או לתאריכים מסוימים, וזה יכול גם לדרבן לקוחות שמתלבטים לבצע את הרכישה.
קאשבק זה דבר קצת יותר מורכב, וזה דורש פתיחת חשבון באתר או התעסקות עם החזרת כסף לאשראי. לרוב עבור אתרים גדולים אכן אפשר לפתוח חשבון, ולצבור עבורו את הכסף בשיטת קאשבק.
השיטה אומרת בבסיסה שעל כל רכישה שהלקוח עושה, חלק מהכסף חוזר אליו בצורה כזו או אחרת, בין אם זה כסף פיזי שהוא צובר ויכול למשוך אליו, או נקודות שיכולות לזכות אותו בהנחות ורכישות נוספות באתר.
איך למשוך לקוח לרכישה עם ניוזלטר
אנשים קונים יותר כאשר המוצר נמצא מולם והם מרגישים שהם חוסכים כסף בקנייתו, גם אם הם לא באמת זקוקים למוצר הזה או תכננו לקנות אותו. אנחנו חיים בתרבות שצורכת הרבה מוצרים ליופי, להנאה וללא צורך מהותי מהם, והרבה רשתות מסחר תלויות בזה.
לכן, כאשר שמים את ההטבות האלו מול העיניים של הלקוח, הם יקנה יותר ויותר מהר, וכך אפשר למשוך את הלקוחות לרכוש את המוצרים שלכם בקלות ובעזרת כמה צעדים פשוטים.